شرکت فاطررسا نور

ساخت وبلاگ

گوگل فایبر سرویس جدیدی می باشد که توسط گوگل در سال 2014 با کار بر روی 34 شهر در 9 منطقه در سراسر امریکا برای ایجاد شبکه های جدید فیبر نوری مطرح شده است.
طراحی و ارائه ی این سرویس زمان بر بوده و نیازمند همکاری دولتمردان این شهر ها و بررسی زیرساخت، جاده ها، مسیر های زیر زمینی آب و برق و همچنین فراهم کردن مجوز ها و اطمینان از امادگی شهر برای طراحی و ساخت می باشد.
سرعت این سرویس 100 بار سریع تر از سرعت پهنای باند های امروزی معادل با 1 گیگابیت (1000 مگابیت) در ثانیه می باشد. هزینه ی این سرویس 120 $ در ماه برای سرویس تلویزیون+ اینترنت گیگابایتی و 70$ برای اینترنت گیگابایتی بدون تلویزیون می باشد که در مقایسه با هزینه ی ISP ها با توجه به سرعت پایین آنها در کنار اینترنت نامحدود برای مشترکین عادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

دانلود فوری و تلویزیون منحصر به فرد از امکانات بی پایان این سرویس می باشند که به شرح زیر می باشند.

اینترنت فوق سریع

با وجود این امکان زمان بافرینگ بسیار کوتاه شده و امکان گفت گوی تصویری با کیفیت عالی در زمان طولانی، آپلود ویدئو های خانوادگی و امکان اجرای بازی های آنلاین مورد علاقه ی شما فراهم شده است.

تلویزیون منحصر به فرد

این سرویس تماشای 150 کانال و دهها هزار تصاویر و فیلم های درخواستی همه در یک مکان و استفاده از جستجوی هوشمند برای پیدا کردن برنامه مورد علاقه و کشف امکانات جدید را فراهم می نماید.
همچنین این تلویزیون دارای امکان ارائه ی تلوزیون HD شفاف کریستالی می باشد که به دلیل استفاده از فیبر فراهم شده زیرا فیبر فضای بیشتری به منظور فشرده سازی کمتر فراهم میکند که موجب ایجاد پهنای باند لازم برای ارائه ی تصاویر HD می شود.
با استفاده از دستگاه DVR امکان ضبط بیش از 8 تصویر همزمان و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی در جعبه ی شبکه با ذخیره سازی بیش از 500 ساعت از تصاویر تلویزیون فراهم می شود.
برای کنترل بهتر تلویزیون امکان دانلود نرم افزار تلویزیون گوگل فایبر در دستگاه اندرود یا IOS شما و تبدیل هر دستگاه سازگار دیگری به یک کنترل از راه دور فوق العاده ایجاد شده است.
این سرویس در کنار مزیت های خود معایبی نیز دارد که در زیر یه آنها اشاره می نماییم:

• با توجه به پیچیدگی و حجم زیاد، این پروژه زمان بر بوده و برنامه ی مشخصی برای کشور های دیگر تعیین نشده است.
• داشتن امکان سرعت گیگابیتی در زمانی که بیشتر کاربران دارای اینترنت با سرعت محدود می باشند کارایی بالایی ندارد. درواقع زمانی می توان از این سرعت استفاده نمود که طرف مقابل هم دارای اینترنت گیگابیتی باشد تا امکاناتی نظیر ویدئو کنفرانس با کیفیت HD و امکان بازیهای حجیم آنلاین فراهم شود.
• با ورود گسترده ی گوگل فایبر، گوگل قادر به داشتن اطلاعات بیشتری از خانوار ها خواهد بود. درواقع تمام برنامه های مشاهده شده توسط خانوارها در گوگل ثبت خواهد شد.
برای اطلاع بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

گوگل فایبر

شرکت فاطررسا نور...
ما را در سایت شرکت فاطررسا نور دنبال می کنید

برچسب : اخبار,خبر,فیبر نوری,گوگل فایبر,فیبر نوری, نویسنده : میثم fiber بازدید : 312 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت: 18:16

استفاده از تجهیزات با کیفیت بالا در اجرای شبکه های فیبر نوری موجب کاهش مشکلات احتمالی و افزایش عملکرد شبکه می شود از این رو ما محصولات Datwyler سوئیس را به دلیل کیفیت بالای آنها به شما پیشنهاد می دهیم.
این تجهیزات در انواع پچ کورد، پچ پنل، کانکتور، کوپلر، آداپتور، پیگتیل، اتنیتور و کاست ارائه می شوند که در مدل های مختلف ارائه می شوند.
ما به عنوان نمایندگی Datwyler با ارائه ی انواع تجهیزات پسیو فیبر نوری Datwyler مطابق با نیاز مشتریان، در تلاشیم تا رضایت مشتریان خود را جلب نماییم.
برای اطلاع از انواع مدل های این تجهیزات بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تجهیزات پسیو فیبر نوری

شرکت فاطررسا نور...
ما را در سایت شرکت فاطررسا نور دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات فیبر نوری,تجهیزات شبکه,تجهیزات پسیو شبکه,پسیو,آداپتور فیبر نوری Optical fiber, adapter,پچ پنل,پچ پنل فیبر نوری,پچ کورد,پچ کورد فیبر نوری,پچ کرد,مفصل فیبر نوری,کاست,کاست فیبر نوری,کانکتور,کانکتورهای فیبر نوری,کانکتور فیبر نوری, پسیو کار,تجهیزات پسیو فیبر,پسیو فیبر نوری,بستر پسیو فیبر نوری,تجهیزات پسیو فیبر نوری,پسیو کار شبکه,آداپتورهای فیبر نوری,فروش آداپتور فیبر نوری,انواع آداپتور فیبر نوری,پچ پنل تلفن,پچ پنل مخابراتی,پچ پنل 24 پورت,کوپلر فیبر نوری,کوپلرهای نوری,کوپلر rj45 ,پچ کورد فیبر,پچ کرد فیبر نوری,پچ کرد فیبر,پیگتیل,فروش پیگتیل,پیگ تیل,پیک تیل,پیگتیل sc,پیگتیل فیبر نوری,انواع پیگتیل فیبر نوری,مفصل فیبر نوری network ,مفصل فیبر نوری دریایی,مفصل فیبر,کاست فیبر نوری چیست,کاست فیبر,انواع کاست فیبر نوری,کانکتور فیبر,اتنیتور,تضعیف کننده,تضعیف کننده فیبر نوری,تضعیف کننده نوری,تضعیف کننده های نوری,تضعیف کننده های فیبر نوری,تضعیف کننده فیبر, نویسنده : میثم fiber بازدید : 277 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت: 18:08

همزمان با پیشرفت تکنولوژی و رویکرد سازمان ها به استفاده از شبکه های کامپیوتری و تبادل اطلاعات از نقاطی با فاصله ی زیاد از هم، تقاضای کاربران برای داشتن امکان ارسال و دریافت اطلاعات با سرعت زیاد بالا رفته و استفاده از بستر های سیم مسی جواب گو نمی باشد.
از این رو فیبر نوری با توجه به مزیت های زیاد آن از جمله پهنای باند بالا، جایگزین سیم مسی شده است.
 فیبر نوری داده ها را به صورت سیگنال های نوری ارسال می نماید. در نتیجه استفاده از فیبر نوری در شبکه مستلزم استفاه از دستگاهی برای تبدیل سیگنال های مختلف به سیگنال نوری می باشد که مبدل فیبر نوری یا کانورتور فیبر نوری نام دارد.
مبدل ها در دسته بندی های مختلفی شامل ویدئو کانورتور، مدیا کانورتور و کانورتور تلفن ارائه می شوند که این دسته بندی ها بر اساس نوع سیگنال تبدیلی به سیگنال نوری می باشد.
ما قادر به ارائه ی مبدل های فیبر نوری با برند OPF بلژیک می باشیم. برای اطلاع از مدل های مختلف این مبدل ها بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
مبدل فیبر نوری

 

شرکت فاطررسا نور...
ما را در سایت شرکت فاطررسا نور دنبال می کنید

برچسب : تجهیزات فیبر نوری,تجهیزات شبکه,کانورتر,مبدل فیبر نوری,ویدیو کانورتر,ویدئو کانورتر,مدیا کانورتور,کانورتور صدا,کانورتور,مبدل فیبر نوری به rj45,کانورتر فیبر نوری,کانورتر فیبر,کانورتور فیبر نوری,مبدل فیبر نوری به اترنت,مبدل اترنت به فیبر ,مبدل فیبر نوری به شبکه,مبدل فیبر نوری به کواکسیال,مبدل شبکه به فیبر,مبدل فیبر به اترنت,ویدئو کانورتور فیبر نوری,کانورتر ویدئو,کانورتور صوتی و تصویری,مدیا کانورتر فیبر نوری,مدیا کانورتور فیبر نوری,مبدل فیبر نوری media converter,مدیا کانورتر فیبر,مدیا کانورتر فیبر نوری چیست,مدیا کانورتر,مبدل فیبر نوری به تلفن,کانورتور صوتی, نویسنده : میثم fiber بازدید : 382 تاريخ : يکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت: 19:02

دیتا در شبکه های کامپیوتری و مخابراتی از طریق سه مدیای مختلف سیم مسی، رسانه بیسیم و فیبر نوری انتقال می یابد.

دیتا در شبکه های کامپیوتری و مخابراتی از طریق سه مدیای مختلف سیم مسی، رسانه بیسیم و فیبر نوری انتقال می یابد.مس بسیار گران است و سیم های مسی بیشتر در فواصل کوتاه مورد استفاده قرار می گیرند زیرا علاوه بر هزینه بر بودن آن، در فواصل طولانی، سیگنال ارسالی بدلیل نویز، پدیده تضعیف و اعوجاج قدرت خود را از دست داده و برای حفظ آن نیاز به استفاده از چندین تقویت کننده در فواصل مختلف می باشد که این امر نیز موجب بالا رفتن هزینه ها می شود. همچنین در سیم های مسی با محدودیت پهنای باند مواجه هستیم. همانطور که میدانید پهنای باند با افزایش فرکانس سیگنال ورودی ایجاد میشود که سیم های مسی تحمل افزایش فرکانس تحت هر شرایطی را نداشته زیرا فرکانس های بالا سریع تر تضعیف می شوند. عیب دیگر سیم های مسی امنیت پائین آنهاست زیرا جریانی که از آن عبور می کند به کمک جریانات القایی قابل شنود بوده و با دانستن کلید رمز به راحتی رمز گشایی می شوند.

برای دیدن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

مقایسه فیبر نوری با سایر بستر های ارتباطی

 

شرکت فاطررسا نور...
ما را در سایت شرکت فاطررسا نور دنبال می کنید

برچسب : مقاله,فیبر نوری,مقاله فیبر نوری,مقایسه فیبر نوری با سایر بستر های ارتباطی , نویسنده : میثم fiber بازدید : 322 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1393 ساعت: 18:49

یکی ازمحیط های انتقال داده که سیگنال های نوری را در مسافت های طولانی و با سرعت بالا انتقال می دهد فیبر نوری نام دارد. مجموعه ای از تارهای فیبر نوری که رشته های نازکی از جنس شیشه و پلاستیک و به ضخامت یک تار موی انسان هستند در کلافی سازماندهی می شوند که به آن کابل نوری گفته می شود.

به کمک فیبر نوری می توان صوت ،تصویر،شبکه های کامپیوتری ،اینترنت و داده های دیگر را با پهنای باند بالا به راحتی منتقل کرد.
فیبر نوری از سه قسمت تشکیل شده است که عبارتند از:

 • هسته (Core)
 • روکش (Cladding)
 • روکش محافظ یا بافر رویه (Buffer Coating)

مرکزی ترین قسمت هر تار نوری، هسته فیبر نوری است که جنس آن از شیشه یا پلاستیک بوده و حرکت سیگنال های نوری در آن صورت می گیرد.

لایه ای که هسته فیبر نوری را احاطه کرده و با سطح آبکاری خود موجب انعکاس نور به داخل هسته شده و از خروج پرتوهای نور جلوگیری می کند روکش نامیده می شود که همانند هسته از جنس شیشه یا پلاستیک بوده اما ضریب شکست در آن متفاوت است.

روکش محافظ، لایه پلاستیکی است که لایه های داخلی فیبر نوری را در برابر رطوبت و آسیب های احتمالی محافظت مینماید.

فیبر نوری به دو دسته کلی Single mode و Multimode تقسیم می شود.

برای دیدن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

فیبر نوری

 

شرکت فاطررسا نور...
ما را در سایت شرکت فاطررسا نور دنبال می کنید

برچسب : مقاله,فیبر نوری,مقاله فیبر نوری, نویسنده : میثم fiber بازدید : 284 تاريخ : شنبه 16 اسفند 1393 ساعت: 18:45